یادداشت تخصصی

مدیریت زنجیره تأمین Brexit

Brexit Supply Chain Management

[vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_column_text text_larger=”no”]

عنوان اصلی مقاله:
Brexit Supply Chain Management

[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]

نویسنده:
Jim Stinson

[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]

برگردان: ملیکا موسوی
پژوهشگر موسسه مدیریت زنجیره تأمین آمادگران

[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]

به سفارش: موسسه مدیریت زنجیره تامین آمادگران

[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]

تاریخ انتشار:
۱۴ دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text text_larger=”no”]

یک ارائه‌دهنده خدمات تجاری سفارشی از راه‌اندازی بسته پشتیبانی Brexit خبر داده است که به مدیریت زنجیره‌های تأمین و پشتیبانی شرکت‌هایی که کارکنان آن‌ها برای کار در سراسر اتحادیه اروپا سفر می‌کنند، کمک خواهد کرد. گروه تجاری Jigsaw که دفتر مرکزی آن در شمال شرقی انگلیس واقع است، در ۲۵ سال فعالیت تجاری خود شهرت زیادی را درزمینه‌ی ارائه خدمات تجارتی سفارشی و تبدیل زنجیره‌های تأمین برندهای جهانی در حوزه‌های راه‌آهن، خودرو، منابع تجدید پذیر و بسیاری دیگر از صنایع تولید STEM به دست آورده است.

این کسب‌وکار طی نه ماه گذشته از این مهارت‌ها برای ایجاد نقشه راه Brexit استفاده کرده است که از مکان‌های تولیدی و عملیاتی در سراسر اتحادیه اروپا با مدیریت زنجیره تأمین و به‌ویژه جابجایی کارمندان و استخدام‌ها پشتیبانی خواهد کرد که شامل موارد زیر است:

  • یک شریک تأییدشده کارمندان قراردادی اتحادیه اروپا در سراسر ۲۷ کشور عضو
  • مجموعه‌ای متشکل از کارمندان انگلستان که دارای کارگر مرزی هستند
  • ماتریس کشور به کشور نیازهای اتحادیه اروپا که مشخص می‌کند شهروندان مشاغل انگلستان برای کار در اتحادیه اروپا چه نیاز دارند.
  • فناوری نظارت ثبت ایمن که به مشتریان امکان می‌دهد از راه دور آنچه را که در زنجیره‌های تأمین اتفاق می‌افتد ببینند و تأیید کنند، امکان بررسی و مذاکره بر اساس واقعیت و برنامه‌ریزی عملی برای تغییر روش همکاری و مدیریت زنجیره‌های تأمین شرکت‌ها را فراهم می‌کند.

دین استنت رئیس اجرایی گروه تجارت Jigsaw در مورد آمادگی این شرکت برای Brexit، گفت: «Brexit به هر شکلی که باشد، مسئولیت‌های اداری اضافی را برای هر تجارت و واردات یا صادرات محصول انگلیس و کارکنان موردنیاز برای کار در سراسر اتحادیه اروپا تحمیل می‌کند. »

با تأثیر اخیر ویروس کرونا ما شاهد شکنندگی زنجیره تأمین مدرن هستیم که قبلاً هرگز دیده نشده است. مشاغل تولیدی در حال حاضر به دنبال طراحی زنجیره‌های تأمین دقیق‌تر، قوی‌تر و متنوع‌تر هستند که در آن توازن برون‌سپاری قاره‌ای، تولید کم‌هزینه و دیجیتال‌سازی به‌عنوان کلیدی برای ایجاد زنجیره‌های تأمین قوی‌تر و اطمینان از بهبودی پایدار دیده می‌شود. با بیش از ۲۵ سال تجربه پشتیبانی از مدیریت زنجیره تأمین مشتری در سراسر اتحادیه اروپا و آسیا، گروه تجارت Jigsaw می‌تواند پشتیبانی مشابهی را برای آن شرکت‌هایی که اکنون تحت تأثیر تحول Brexit قرار دارند ارائه دهد.

برنامه‌ریزی و نوآوری شرکت به اینجا ختم نمی‌شود. اخیراً این شرکت از فناوری منحصربه‌فرد اختراع‌شده خود – Jigsawsafe – استفاده کرده است. گروه تجاری Jigsaw با اولین محصول خود که برای پشتیبانی از تیم‌ها برای همکاری از راه دور، جمع‌آوری و ذخیره داده‌ها و امکان همکاری تیم‌ها در مکان‌های مختلف جهانی، ارائه‌شده است، طوفانی در بازار ایجاد کرده است.

«به‌عنوان بخشی از برنامه‌ریزی ۹ ماهه Brexit، ما در حال حاضر با توسعه Jigsawsafe به‌عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای کاهش هزینه‌ها، کاهش زمان پاسخ، افزایش ایمنی کارکنان، محدود کردن انتشار کربن و از بین بردن شکنندگی زنجیره تأمین برای مشتریان خود درحال‌توسعه بودیم.» استنت ادامه داد: «رویدادهای اخیر جهانی به توسعه و تقاضای Jigsawsafe سرعت بخشیده‌اند زیرا شرکت‌های سراسر جهان به دنبال تغییر استراتژی‌های زنجیره تأمین خود و ایمن نگه‌داشتن کارگران خود هستند.»

گروه تجاری Jigsaw پیشرو در ارائه خدمات بازرگانی، ارائه خدمات مدیریت زنجیره تأمین، بهبود مشاغل، استخدام و آموزش و توسعه است. این شرکت در کار با مشتریان در طیف وسیعی از بخش‌ها از راه‌آهن، خودرو و انرژی گرفته تا هوافضا، ساخت، مهندسی و خرده‌فروشی تخصص دارد. این تجارت کاملاً مطابق با تمام استانداردهای بهترین روش صنعت ازجمله گواهینامه ISO9001: 2015 در تمام زمینه‌های خدمات خود است.

منبع:https://www.logisticsbusiness.com/transport-distribution/freight-forwarding-3pl-4pl/brexit-supply-chain-management

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *